FAQ
FAQ (ang. Frequently Asked Questions) to zestaw pytań najczęściej zadawanych przez naszych klientów, wraz z przygotowanymi przez nas odpowiedziami.
- Jakie są koszty wysyłki zamówienia ?
Koszty przesyłki zamówienia wynoszą:
-paczkomaty InPost - 13,50 PLN brutto
-firmą kurierską GLS - 17,00 PLN brutto (przedpłata)
-firmą kurierską GLS - 20,00 PLN brutto (za pobraniem)
-
Jaka jest minimalna kwota zamówienia ?
W chwili obecnej nie mamy minimalnej kwoty zamówienia, co oznacza, że można składać zamówienia już od 1,- PLN.
-
W jaki sposób mogę złożyć zamówienie na Usługi Indywidualne ?
Najprostszym sposobem jest wybranie produktów w naszym sklepie internetowym foton.kalisz.pl, a w polu uwagi wpisanie informacji związanej z usługą. Więcej szczegółów oraz materiały dotyczące zamówienia indywidualnego mogą Państwo również przesłać mailem, na adres: grafik@foton.kalisz.pl. -
Czy otrzymam potwierdzenie złożenia i realizacji mojego zamówienia ?
W momencie zatwierdzenia zamówienia na stronie internetowej, zostanie wygenerowany do Państwa automatyczny e-mail z jego kopią oraz istotnymi informacjami na temat realizacji przesyłki.
Ponadto - po przygotowaniu przesyłki - otrzymają Państwo od firmy kurierskiej GLS kolejny e-mail zawierający kwotę pobrania, numer paczki oraz przewidywanym terminie doręczenia.
-
W jakich godzinach Państwo pracują ?
Pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach: 9.00 - 16.00. Oczywiście zakupów na naszej stronie internetowej można dokonywać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
-
Jak mogę zmienić adres dostawy, po złożeniu zamówienia ?
Proszę skontaktować się z nami jak najszybciej, telefonicznie lub drogą internetową. - Czy płatności elektroniczne są bezpieczne ?
System zabezpieczeń oferowany przez firmę PayU, zapewnia naszym klientom najwyższy możliwy poziom bezpieczeństwa.
Dzięki najnowszym technologiom internetowym numer karty oraz inne szczegóły nie są przekazywane właścicielowi sklepu internetowego, nie są również nigdzie przechowywane. Właściciel karty ma gwarancję, że tylko On oraz bank prowadzący transakcję poznają dane karty. W trakcie dokonywania zapłaty przelewem elektronicznym, klient loguje się bezpośrednio na stronie swojego banku. -
Co to jest Gwarancja Satysfakcji ?
Nasza firma w myśl hasła "gwarancja satysfakcji" umożliwia dokonanie zwrotu zakupionego u nas towaru. Jeżeli nie spełnia on Twoich oczekiwań, możesz odesłać nieuszkodzony produkt, wraz z opakowaniem w ciągu 30 dni, a my zwrócimy Ci 100% jego wartości.
- Czy mogę zmienić moje zamówienie ?
Jeśli zdążyli Państwo zatwierdzić zamówienie, prosimy o jak najszybszy kontakt z nami w celu dokonania korekty. - Czy mogę ustalić inną datę odbioru przesyłki ?
Zamówienie może być wysłane w późniejszym terminie. Prośbę o inny termin realizacji należy umieścić w polu "Uwagi", przy wypełnianiu formularza zamówieniowego. - Jak długo będę oczekiwać na moją przesyłkę ?
Dostarczenie przesyłki do adresata zajmuje od jednego do dwóch dni roboczych. - Ile czasu zajmuje przygotowanie i wysłanie mojego zamówienia ?
Zamówienia złożone w dzień roboczy do godziny 13-ej, w większości są wysyłane jeszcze tego samego dnia. W innym przypadku zostaną wysłane w kolejny dzień roboczy. - Skąd wiem, czy produkt jest aktualnie dostępny ?
Wszystkie produkty na naszej stronie powinny być dostępne, chyba że są opatrzone specjalną uwagą na temat dostępności. - Czy uzyskam rabat, jeśli dokonam zamówienia hurtowego ?
Jest możliwość uzyskania rabatu przy większych zamówieniach. Ponieważ rabaty są ustalone na drodze negocjacji, niezbędny będzie kontakt z naszym Działem Handlowym. -
Jak mogę uzyskać więcej informacji na temat produktu ?
Wszystkie informacje na temat produktu można znaleźć na naszej stronie internetowej. Szczegóły uzyskają Państwo po kliknięciu na zdjęcie produktu. Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania, prosimy o kontakt mailowy na adres: foton@foton.kalisz.pl lub telefonicznie, pod numerem: (62) 7644664.
- Czy mogę odebrać paczkę poza terenem Polski ?
Tak, ale ponieważ jest to związane z dodatkowymi kosztami, w takim przypadku wysyłka następuje na koszt odbiorcy. Przed złożeniem takiego zamówienia prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Handlowym: telefonicznie - pod numerem (62) 764 46 64, lub mailowo - na adres: foton@foton.kalisz.pl - Jakimi kartami kredytowymi lub płatniczymi można zrealizować zakupy w Państwa sklepie ?
Akceptujemy karty Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic i Maestro. -
Jakie formy płatności Państwo akceptują ?
Akceptujemy następujące formy płatności:
• płatność za pobraniem,
• kartą kredytową,
• transferem elektronicznym,
• przelewem bankowym.